OM NETTID

Se hvad nettid kan tilbyde din virksomhed

Om Nettid

Nettid er et dansk udviklet tidsregistreringssystem primært til mindre og mellemstore virksomheder.

Siden 2006 har kunder fra vidt forskellige brancher brugt Nettid til at håndtere medarbejdernes arbejdstid.

Nettid er løbende blevet udbygget med nye funktioner i takt med efterspørgslen fra kunderne til også at understøtte virksomhedens behov for at håndtere medarbejdernes fravær, ferie, rejseudlæg og integration med økonomisystemer.

Senest har vi udviklet appen Nettid, som gør det endnu nemmere for medarbejderne at registrere deres tid. Inden længe bliver det også muligt at registrere tid via apple watch.

Har I særlige ønsker til tidsregistrering? Vi strækker os langt for at efterkomme ønsker fra kunder til ny funktionalitet i Nettid.

HVEM ER VI?

Nettid er udviklet af økonomer og ingeniører med mange års erfaring fra lønadministration og online forretningssystemer.

Vi forstår jeres forretningsmæssige behov for styring af tid, ferie og fravær og har omsat den viden til et system, der er enkelt for både medarbejdere og lønadministrationen at bruge.

Lær Nettid nærmere at kende – BESTIL en GRATIS DEMO